domingo, 8 de marzo de 2015

IX Presentación de alumnos VII Edición MGDS

Buenos días!

Hoy os presentamos a dos nuevas alumnas del máster. Ellas son Erika y Teresa.

Hola a tod@s!

Son Érika Martínez Carreira, Enxeñeira de Montes pola Escola Politécnica Superior de Lugo.

Dende sempre, fun unha persoa con motivación polo medioambiental, e concretamente polo sector forestal, xa que é algo tan propio e que caracteriza a realidade galega, e o feito de ver as condicións en cómo temos os nosos montes foi o que me levou a tomar a decisión de facer esta carreira.

Pero... Cal é o problema ou a virtude de estudar? Que aprendes e es consciente do que te rodea... coñeces a teoría e observas a realidade e ves que as cousas non coinciden... Por iso, unha vez rematei os meus estudos, dinme conta de que era necesario un novo enfoque á xestión forestal actual, é preciso aplicar unha xestión sostible para que todos vaiamos no mesmo camiño, social, ambiental e económico, e para iso é preciso ter unha mentalidade aberta e estar disposto a todo. De aí a decisión de realizar este máster, ofrece unha serie de coñecementos multidisciplinares que te encamiñan para aprender a relacionar estes tres conceptos.

Xa case no último tramo desta experiencia, podo dicir que este máster me aportou unha visión económica e empresarial, da que eu carecía e me axudou a conformar e consolidar os obxectivos que eu persigo.

Asique... moitas grazas a todos, profesores e compañeiros, por facer que esta experiencia fora e siga sendo tan grata para min.

Érika Martínez Carreira


Érika (izq) y Teresa (dcha), alumnas VII edición MGDS


Hola a todos/as,

Mi nombre es Teresa Martínez Pérez, graduada en Biología por la Universidad de Sevilla.

Tanto en la carrera como en los sitios donde he trabajado siempre he intentado aportar lo máximo de mí. Tras trabajar durante un año en Irlanda, donde perfeccioné mi nivel de inglés, decidí especializarme en el ámbito que siempre me ha apasionado, la sostenibilidad y en especial el medio ambiente. Pudiendo así aportar mi pequeño granito de arena para mejorar el modelo actual en el que vivimos, tanto en el aspecto medioambiental y social como en el económico.

Por este motivo decidí realizar el Máster de Gestión del Desarrollo Sostenible, pudiendo además de ampliar mis conocimientos sobre este aspecto, enfocar mi carrera profesional en el ámbito de la gestión y de la empresa.

El otro motivo de gran peso por el que escogí este máster fue por la calidad de las prácticas. Ofreciéndoseme la oportunidad de integrarme en el mundo laboral mediante AQUALOGY, donde me formaré sobre la gestión de los procesos relacionados con el ciclo del agua.

Por todo esto, considero que se han cumplido mis expectativas a lo largo del curso académico. Aprendiendo cada día tanto a nivel profesional como personal, gracias al carácter multidisciplinar de los contenidos y a la gran diversidad de alumnado, enriqueciéndome de la profesionalidad y las diferentes perspectivas de cada uno de mis compañeros.

Teresa Martínez Pérez

No hay comentarios:

Publicar un comentario